zondag 6 februari 2011

Dit is 21...

GE-WEL-DIG. Dit album vult sinds de dag dat het in de winkels ligt mijn huis. Nog nooit heb ik een album zo snel na het uitkomen aangeschaft. Dat is dus mijn reactie vermogen, albums kopen of downloaden voordat ze uitkomen. Ook dit album was gelekt (volgens Giel, 3fm) maar uit respect voor Adele dat zij heeft gewonnen met haar eerste album heb ik mezelf in gehouden en ben ik gewoon in de rij gaan staan voor de platenzaak. En dan hoef je hem nog niet eens zelf te betalen ook! (geluk bij een belofte van mijn pa) Ook al was dit album dat geld zeker waard.
Nu wil ik eerst zeggen dat iedereen "I'll be waiting" MOET luisteren. Dat nummer heeft de reapeat functie op al mijn geluidsdragers compleet afgepeigerd. Het is gewoon geweldig.

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een album kocht waarop ik alle nummers kan waarderen, laat staan waarop ik alle nummers compleet geweldig vind. Dankjewel Adele ^^

1 opmerking:

  1. Ik ben het met je eens, ik heb hem ook gekocht en het is een supermooi album.

    BeantwoordenVerwijderen