zaterdag 20 november 2010

Ik laat deze weken de nerd in mij los...

Lekker boeiend, maar wat moet je anders als de nieuwe Harry Potter in de bioscopen draait. Ongeveer twee keer per jaar (soms meer keer) mag mijn innerlijke Nerd de buitenwereld in. Dit jaar werd ik al zo blij toen de nieuwe Guild Wars aangekondigd werd, maar gezien mijn nerd niet volledig game gefocust is, ging ik harder op de eerste trailer van Harry Potter and the Deadly Hallows, part 1.
Ik heb mezelf Direct opgeofferd door dinsdag 16 november om 12 uur 's nachts naar de première te gaan, terwijl ik de volgende dag om 6 uur mijn bed uit moest, en met een gemiddeld vrolijke kop voor de klas te gaan staan. Maar het was het waard. Tot Juli volgend jaar is mijn innerlijke nerd weer tevreden gesteld en kan ze uitkijken naar part 2. Wat best lang duurt. Misschien moet ik alle films maar weer eens gaan kijken... en daarna heb ik Star Wars nog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten