maandag 31 mei 2010

De maandag erop... dag 1

En dan breekt de eerste maandag aan. Een dag vol colleges, overleg, leerzaamheden en vreugde. En dat na drie onafgebroken weken van terreur, feest en 'thuisstudiewerk'.
De eerste collegedag, tevens de eerste dag van mijn vleesloze bestaan... voor'n weekje of twee dan.
Nadat ik met veel moeite de consequenties van mijn favoriete etensware voor het menselijk lichaam onder ogen was gekomen, heb ik besloten voor korte termijn afscheid te nemen.
In normale taal; ik eet een week of twee geen vlees.
Nu moest ik me hier op voorbereiden, maar gezien ik geen vis eet (of ieder ander dier met schubben) had ik geen andere keus dan de peperdure hoek van de vleesvervangers in te duiken. Bleek dat spul, waar ik zo veel slechts over heb gehoord, nog best lekker te zijn.

Tot zover mijn vegetarische belevingen. Mijn andere nieuwe bestaansleven, dit, heeft traag voortgang. Ik heb een dagje twitter gevolgd (alle random personen) en geprobeerd me in te houden. Ik kon er soms ook niet zo heel veel uit opmaken, in Spanje twitteren ze ook...
Tot zover mijn lekker boeiende bestaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten